ورزش  آموزشگاه های  هرمزگان:

قهرمانان والیبال پسران، دختران و تنیس روی میز مشخص شدند



چهلمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آموزشگاه های استان هرمزگان با قهرمانی تیم متوسطه اول فین به پایان رسید.

    
به گزارش صبح ساحل،  مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مسابقات والیبال آموزشگاه های پسرانه استان در مقطع متوسطه اول با شرکت چهار تیم به میزبانی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.
وی بیان داشت : در پایان این رقابت ها تیم های فین ، ناحیه یک بندرعباس و ناحیه دو بندرعباس اول تا سوم شدند.  فولادی گفت : آئین اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس هیئت ورزش دانش آموزی، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد و از تیم های برتر تجلیل به عمل آمد وو در پایان بازیکنان برتر به صورت استعدادیابی در اردوهای انتخابی و اعزام به مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.
اتفاق جالب و زیبا این دوره از مسابقات، حضور پرشور اولیا دانش آموزان در سالن ورزشی سردار سلیمانی بندرعباس جهت تشویق ورزشکاران آینده ساز این استان بود که جذابیت این رقابت ها را دوچندان کرده بود.

  
تنیس روی میز دختران مقطع ابتدایی
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : سی و چهارمين  دوره مسابقات تنیس روی میز دختران قهرمانی آموزشگاه های استان در شهرستان بندرخمیر برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز  آموزشگاه های استان در مقطع ابتدایی دختران با شرکت چهار  تیم به میزبانی شهرستان بندرخمیر برگزار  شد.
وی بیان داشت : در پایان این دوره از مسابقات تیم های بندرخمیر،  ناحیه دو بندرعباس و رودان بر سکوی های اول تا سوم ایستادند.
آئین اختتامیه این مسابقات با حضور شعبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی، نصیرائی کارشناس تربیت بدنی دختران و جیبا کارشناس تربیت بدنی و سلامت بندرخمیر برگزار شد و از تیم های برتر تجلیل به عمل آمد.
بازیکنان برتر به صورت استعدادیابی در اردوهای انتخابی و اعزام به مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

  
دختران ناحیه یک بندرعباس قهرمان شدند
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مسابقات والیبال مقطع متوسطه اول دختران استان با شرکت ۸ تیم در ۲ گروه و به صورت دوره ای به میزبانی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.
وی افزود: پس از انجام دو روز رقابت سخت و مهیج تیم بندر خمیر عنوان سومی را کسب کرد. تیم پارسیان به عنوان دومی دست یافت و تیم دختران ناحیه یک بندرعباس با شایستگی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها